Voorpret & stiekem wel spannend - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bianca Coops - WaarBenJij.nu Voorpret & stiekem wel spannend - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bianca Coops - WaarBenJij.nu

Voorpret & stiekem wel spannend

Blijf op de hoogte en volg Bianca

22 Augustus 2016 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Nog 3,5 week tot vertrek! Nu begint de spanning toch al want ik ga nu mijn visum aanvragen voor China. Op het laatste moment zijn er allerlei regels veranderd en ik heb al in het nieuws gelezen dat er kennelijk veel visums worden geweigerd... maar het ziet er naar uit dat ondanks het extra gedoe, ik er wel aan zou moeten voldoen.. Ben benieuwd!

Toch de eerste keer om echt vooraf aan een vakantie een visum aan te moeten vragen. Weliswaar meerdere malen ESTA visums aangevraagd voor Amerika, maar dat is niets vergeleken hierbij. Een enorm pakket!

Maar goed. Het lijkt erop dat onze reis nu volgeboekt is ondanks dat er nog wat afzeggingen waren... eind deze week zou ik de deelnemerslijst moeten kunnen zien. Dit keer veel alleen reizenden. Leuk!

Als ik dan hier vandaag naar buiten kijk naar de regen, krijg ik extra zin om op vakantie te gaan. Ben ook heel benieuwd eigenlijk of deze website benaderbaar is vanuit China... ik zet vaak ook wel updates op FB maar daar zal ik niet bij kunnen. Ook wel eens goed voor vakantie ;-)

Eigenlijk zijn alle andere dingen die vooraf geregeld moesten worden al gedaan: inentingen, spulletjes voor in de nachttrein, etc. Nu proberen geduld te hebben... :-)

• 12 September 2016 - 10:27

Femke Schuytvlot:

Hoi Bianca,

Nog maar een paar daagjes en dan ga je al op reis. Gelukkig is je visum na een heel gedoe toch gelukt en kun je woensdag je paspoort ophalen.
    Ik wens je heeeeel veel plezier en ben erg benieuwd naar je avonturen!

Liefs
    Femke

• 12 September 2016 - 10:30

Bianca Coops:

Thanks! heb er zin in :)