Een nieuw project! - Reisverslag uit Crawley, Verenigd Koninkrijk van Bianca Coops - WaarBenJij.nu Een nieuw project! - Reisverslag uit Crawley, Verenigd Koninkrijk van Bianca Coops - WaarBenJij.nu

Een nieuw project!

Blijf op de hoogte en volg Bianca

21 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Crawley

Zo, tijd voor nieuwe verhalen! Nadat het avontuur in Canada was afgelopen, had ik veel tijd nodig om weer te wennen aan Nederland. Best gek om te merken hoe je gewend raakt aan een omgeving en dat je ’vertrouwde’ omgeving niet meer normaal voelt. In totaal ben ik 6 weken thuis geweest (en natuurlijk op kantoor) voordat ik aan een nieuw project kon beginnen. Eigenlijk wel lekker om die tijd te hebben, weer terug keren in de Nederlandse werkelijkheid ;-).
Maar zo ben je net gewend aan Nederland en dan ga je alweer weg! Wegens mijn ervaring in Canada kon ik naar een vergelijkbaar project in Engeland. En zodoende ben ik op 18 februari begonnenin Crawley, een klein plaatsje naar London Gatwick vliegveld, ten zuiden van Londen.

De eerste paar weken zal ik elk weekend naar huis vliegen omdat ik nog in een hotel zit. Maar binnenkort krijgen we te horen waar we de komende maanden gaan werken en dan wordt er een appartement geregeld. Dan ga ik natuurlijk af en toe de weekenden hier doorbrengen! Waarschijnlijk om de week vliegen of 1x per 3 weken. Aangezien ik pas 1x in Londen ben geweest toen ik 10 jaar oud was, heb ik nog heel veel te ontdekken .
Ja en het zou natuurlijk leuk zijn als ik naar Wimbledon en Silverstone zou kunnen... het eerste lijkt nagenoeg onmogelijk tenzij ik op de dag zelf vanaf 6 uur smorgens in de rij ga staan . Maar wie weet! Er is al geroepen door collega’s dat ik mee moet naar een theater voorstelling in de West End en uit eten bij The Ivy (kennelijk een bekend restaurant waar beroemdheden heen gaan). Ook moet ik alle Engelse sausjes proberen... voor de mensen die mij goed kennen, die weten dat dat eigenlijk een straf voor mij is! Haha. Ik heb al Engelse mosterd geproefd (ja, vind ik net zo vies als Franse mosterd) en ik moet nog HP saus en Green Salad saus proberen. De ketchup die zij eten is dezelfde als in Nederland, dus daar kon ik onderuit komen ;-). Ze hebben ook Mayonaise, dat scheelt weer .

Goed, genoeg maffe praatjes voor nu. Mijn verhalen zijn misschien iets minder spectaculair omdat veel mensen Engeland kennen, maar ik ga hier toch wel weer mijn verhalen bijhouden. En foto’s delen natuurlijk .

Tot de volgende keer!

  • 21 Februari 2013 - 20:56

    An En Willem:

    Het begin van een nieuw avontuur. We volgen je.
    Liefs.

  • 22 Februari 2013 - 10:38

    Maaike:

    Hey Bianca,

    wat gaaf dat je in Engeland gaat werken!! Weer een nieuw avontuur, heerlijk :)

    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen. Mocht je op een zaterdagochtend in eens zin krijgen om sportief te zijn (zal vast wel een keer gebeuren met het proeven van al die sausjes :p ;) dan heb ik nog wel een kaartje voor een gratis Combat les ;)

    Veel succes en ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes Maaike Eijs :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Crawley

Bianca

Actief sinds 29 Maart 2011
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 73169

Voorgaande reizen:

16 September 2016 - 09 Oktober 2016

China

19 Augustus 2015 - 07 September 2015

USA & Canada trip

15 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Thailand & Cambodia 2015

25 Maart 2014 - 22 Augustus 2014

Project in Jackson

16 November 2013 - 12 December 2013

Costa Rica, Nicaragua & Panama!

18 Februari 2013 - 05 Juli 2013

Project in Engeland

10 Juni 2011 - 02 Januari 2013

Project in Vancouver

16 April 2011 - 27 April 2011

Een fotografie reis met Sawadee

01 April 2006 - 25 April 2006

Bianca in Japan

Landen bezocht: