Aftellen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Bianca Coops - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Bianca Coops - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Bianca

20 December 2012 | Canada, Vancouver

En dan is opeens de laatste week op mijn huidige project aangebroken! Na 18 maanden in Vancouver zit het erop. Vrijdag de 21ste is het mijn laatste werkdag en dan ga ik nog even heerlijk van vakantie genieten voordat ik terugvlieg naar Nederland. Ik vertrek zaterdag naar Whistler om een heuse witte kerst mee te maken en nog te genieten van skiën voor ik naar het platte kikkerlandje terugkeer.
Deze laatste weken zijn enorm druk geweest, zeker nu het definitief is dat ik naar huis ga. Iedereen wil nog een keertje afspreken en natuurlijk zijn er ook de nodige kerstfeestjes. Het weekendje Portland was erg leuk. Ongeveer 5 uur rijden en dan shoppen zonder sales tax! Hallo nieuwe laptop . Een geslaagde trip!
Het weekend erna wilden we gaan skiën maar het was helaas vooral regen dat er viel op Cypress Mountain. Toen maar lekker naar de bios gegaan. Het weekend van 9 december ben ik met Arine en Richard (collega bij haar op het project) naar Whistler gegaan! Zaterdagochtend vroeg vertrokken, 1 nachtje gebleven en zondag namiddag terug. Toppie!! Het was heerlijk weer op zaterdag, zowaar in de zon geskied! Weliswaar was het ongeveer -12 ofzo, maar geen wind, dus dan is het eigenlijk nog best warm . Ik had de hele dag les genomen. De eerste keer weer op de latten is het toch weer even wennen. Het was eigenlijk net iets te lang, 5 uur skiën, maar het was wel erg mooi. S’Avonds heerlijk lui pizza gehaald en op de hotelkamer opgegeten. Zondag was het ietsje warmer en lichtjes aan het sneeuwen. Geen skiën voor mij, lopen was al moeilijk genoeg ;-) Richard ging wel en Arine & ik zijn lekker gaan winkelen. Altijd leuk . Zo gezellig met alle kerst lichtjes overal.
Uiteindelijk nog met zn 3-en een late lunch genomen en toen op weg terug naar Vancouver.
De afgelopen 2 weken heb ik bijna elke avond wel een afspraak gehad, inclusief 3 kerstfeestjes. Ook mijn eigen afscheidsetentje met collega’s en afscheidslunch. Is toch altijd een beetje rare tijd, zeker na zo lang op een project te hebben gewerkt. Zoveel mensen leren kennen! Ik heb ook wel nagedacht of ik hier zou willen wonen, maar voorlopig is dat toch niet zo. Het is een supermooie omgeving, maar er is weinig werk voor wat ik doe. En om nou net als veel collega’s continu overal heen te vliegen, zie ik niet zitten. Dus ik kom toch maar terug naar Nederland ;-). Wie weet wat de toekomst brengt! Ik ben natuurlijk al aan het rondsnuffelen, maar dat hou ik nog even voor mezelf totdat het concreet wordt.

Nu nog even gedag zeggen tegen de mensen op het werk, dan zaterdag t/m donderdag naar Whistler en dan nog een paar dagen in Vancouver. Woensdag 2 januari stap ik op het vliegtuig en vanaf donderdag 3 januari ben ik er weer . Tot in het nieuwe jaar allemaal!!

  • 21 December 2012 - 07:55

    Maaike:

    Geniet van je laatste daagjes!!!!

    Jij ook hele fijne feestdagen gewenst :)

    Groetjes Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Actief sinds 29 Maart 2011
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 73164

Voorgaande reizen:

16 September 2016 - 09 Oktober 2016

China

19 Augustus 2015 - 07 September 2015

USA & Canada trip

15 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Thailand & Cambodia 2015

25 Maart 2014 - 22 Augustus 2014

Project in Jackson

16 November 2013 - 12 December 2013

Costa Rica, Nicaragua & Panama!

18 Februari 2013 - 05 Juli 2013

Project in Engeland

10 Juni 2011 - 02 Januari 2013

Project in Vancouver

16 April 2011 - 27 April 2011

Een fotografie reis met Sawadee

01 April 2006 - 25 April 2006

Bianca in Japan

Landen bezocht: