Even een berichtje uit Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Bianca Coops - WaarBenJij.nu Even een berichtje uit Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Bianca Coops - WaarBenJij.nu

Even een berichtje uit Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Bianca

24 Augustus 2012 | Canada, Vancouver

Een teken van leven vanuit Vancouver ;-) Inmiddels heel eventjes in Nederland geweest. Sorry voor de mensen waarmee ik niet heb kunnen afspreken, ik werkte s’avonds, dus er was erg weinig tijd om af te spreken. Wel was het even fijn om er te zijn en natuurlijk een broodje kroket te eten en dropjes in slaan enzo. Heel belangrijk! 
Alweer bijna 3 weken weer in Canada. De eerste week was een beetje gek op kantoor. Tijdens mijn weekje in Nederland is van een van mijn collega’s haar man aangereden en overleden. Zeer triest en hij werkte ook voor een van de andere bedrijven die bij ons op het project zijn, dus veel mensen kenden hem. Zelf ken ik ze ook vrij goed, dus erg triest 
Maar goed, het leven gaat wel door ondertussen. Vorige week hadden we weer eens een leuk werk uitje. Op woensdagavond werd er een barbecue georganiseerd door mijn bedrijf, in de buurt van kantoor in een park. Er waren ook allerlei spelletjes georganiseerd en collega’s konden aanhang meebrengen. Erg gezellig en ook leuk om eens alle kids te ontmoeten  Het was een hele warme dag, zo’n 28 graden, dus perfect voor n gezellige avond: waterballon gevecht, volleybal, 3-legged race, kuub and natuurlijk hamburgers & hot dogs. Ter afsluiting van de avond was er ook nog een hele leuke manier om geld in te zamelen voor een goed doel: pie-your-boss! Oftewel, taart gooien naar een van de managers  Hilarisch. Al met al een zeer geslaagde avond ;-)

Op donderdag, de 16e, zijn Simone & Lukas aangekomen in Vancouver! Natuurlijk heb ik ze gelijk meegesleept naar een leuke pub aan het water. Het was wederom een erg warme dag, dus dan hoort het erbij ;-) (@Anniek: Mahoney & Sons, die met die lekkere cocktails!). Vrijdag gingen zij Vancouver ontdekken terwijl ik ging werken. Maar s’avonds natuurlijk wel lekker uit eten.
Zaterdag zijn we naar Grouse Mountain gegaan. Die had ik zelf nog nooit op de toeristen manier gezien, enkel via de Grind en skiën. Het was leuk!! Wel mega duur, das wel jammer, maar het is wel erg leuk om te doen. De beren habitat bekeken en de stoeltjes lift naar boven genomen voor een nog beter uitzicht. Heerlijk.
Uiteindelijk weer terug gedwaald naar de stad en in het appartement gaan uitrusten. Toch best vermoeiend! In de avond lekker sushi gegeten bij Jako. Altijd goed .
Zondag zijn we de andere kant van downtown gaan bekijken. Bootje genomen naar Granville Island om de markt te bekijken. En later op de dag langs de seawall gelopen naar English Bay om daar bij de Cactus Club te eten. Die zit daar aan het strand waardoor je super uitzicht hebt over het water van English Bay met de ondergaande zon! En het eten bleek fantastisch! Ben er nog niet helemaal uit of het mijn meest favoriete gerecht was sinds ik in Vancouver ben, maar het staat zeker in de top 3.
Een super geslaagde avond voordat zij op maandag aan hun rondreis door Canada gingen beginnen. Zelf ben ik gewoon aan het werk ;-) Afgelopen woensdag wel heel gezellig een ladies night gehad met werk: barbecue bij een collega thuis en iedereen bracht wat lekkers mee. Erg gezellig.
Voor komend weekend geen wilde plannen. Bioscoopje, massage, luieren. Prima weekend ;-)

Enne… het aftellen is begonnen. Nog 4 weken voordat ik 30 wordt en 5 weken voordat ik dat ga vieren in Hawaï!!! De reis is nu eindelijk geboekt. Zondag 30 september vlieg ik naar Honolulu voor 5 nachten, dan 3 nachten op de Big Island en dan 5 nachten op Maui voordat ik 14 oktober weer terug vlieg naar Vancouver. Op de Big Island ben ik precies het weekend van Canadian Thanksgiving en zodoende komt dan ook 1 van mijn vriendinnetjes ook naar Hawaï  Gezellie!!

Tot de volgende keer weer!!!

ps: zie je wel, kort kan ik (soms) wel! :-p

  • 27 Augustus 2012 - 08:58

    Maaike:

    Hey Bianca,

    o o o, wat beleef jij toch een leuke dingen daar!! Geniet ervan!

    Groetjes Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Actief sinds 29 Maart 2011
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 73173

Voorgaande reizen:

16 September 2016 - 09 Oktober 2016

China

19 Augustus 2015 - 07 September 2015

USA & Canada trip

15 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Thailand & Cambodia 2015

25 Maart 2014 - 22 Augustus 2014

Project in Jackson

16 November 2013 - 12 December 2013

Costa Rica, Nicaragua & Panama!

18 Februari 2013 - 05 Juli 2013

Project in Engeland

10 Juni 2011 - 02 Januari 2013

Project in Vancouver

16 April 2011 - 27 April 2011

Een fotografie reis met Sawadee

01 April 2006 - 25 April 2006

Bianca in Japan

Landen bezocht: