Korte update - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Bianca Coops - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Bianca Coops - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Biancaonderweg

Blijf op de hoogte en volg Bianca

18 Juni 2011 | Canada, Vancouver

Haai

Goh ik ben ook zo'n slimpie he... ga ik de stad in, vergeet ik mn fotocamera! Goed, het is niet echt mooi weer (lees: regen, regen en regen), maar toch... Nouja, goed excuus om morgen weer te gaan!
Ik ging eerst maar even wandelen naar Burrard Street, grote winkelstraat met de dure winkels en dure hotels. Het blijft me maar opvallen hoe enorm groen het hier is. Alle straten hebben brede stoepen met bomen, geweldig! En bij de grote kantoorpanden hebben ze vaak ook leuke waterpartijen en kunstzinnige dingen. (vandaar dus ook jammer dat ik mn camera vergat). Ik was zo heerlijk aan t lopen dat ik besloot om door te lopen naar Waterfront, naar Canadaplace. Daar is bijv de Cruiseterminal en de Seabus vertekt daarvandaan (ja de busboot, je leest t goed). De Zuiderdam, van de Holland America Line, lag er, heerlijk de zeelucht en zeemeeuwen om je heen en dan uitzicht op een deel van Stanley Park (de bergen waren onzichtbaar door de laaghangende wolken) en je ziet de kleine watervliegtuigjes voor je neus vertrekken. Echt fantastisch!! Uiteindelijk verder alleen even wezen winkelen voor de noodzakelijke huishoudelijke spulletjes. Ik zit hier dan wel in n appartementje, maar moet wel zelf alles aanschaffen (net als thuis natuurlijk). Ik had mazzel, want toen ik de deur uitging vanmorgen was het net droog geworden. En pas net op de terugweg ging het weer regenen. Nouja, miezeren eigenlijk. Oorspronkelijk was ik van plan naar Stanley Park te gaan, hopelijk is het morgen opgeklaart en ga ik dan alsnog! Al heb ik stiekem ook vast de bioscopen hier in de buurt opgezocht, want ik moet natuurlijk naar Kung Fu Panda 2!!

Overigens gisteren nog uit eten geweest met 2 collega's, 1 uit Colombia en 1 uit Peru. Op Granville Island in een pas geopend restaurant. Op n terras met uitzicht over de jachthaven! He, wat is het toch rot om hier te zijn :-) Heb ik jullie er al van overtuigd dat jullie langs moeten komen? haha.

Goed, in de titel beloofde ik een korte update, dus hou ik het hier bij voor nu.

Tot laters!

ps leuk om de reacties van jullie te lezen :-) en @Gaby, ofcourse weet ik dat nog: Madrid & Robredo ;-)

  • 20 Juni 2011 - 09:37

    Jacomijn:

    Hoi Bianca, wat een super ervaring, nu al. Je loopt daar wel even in je 1tje rond. Ben heel benieuwd hoe het op je werk gaat, hoe het project eruit ziet en of er misschien wel meer collega's bij je in de buurt wonen.

    lieve groet, JyD

  • 22 Juni 2011 - 14:57

    Erwin:

    Ben je al in de Vancouver Lookout geweest? Mooi uitzicht over de hele stad en meer...

    Groetjes Erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Actief sinds 29 Maart 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 73314

Voorgaande reizen:

16 September 2016 - 09 Oktober 2016

China

19 Augustus 2015 - 07 September 2015

USA & Canada trip

15 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Thailand & Cambodia 2015

25 Maart 2014 - 22 Augustus 2014

Project in Jackson

16 November 2013 - 12 December 2013

Costa Rica, Nicaragua & Panama!

18 Februari 2013 - 05 Juli 2013

Project in Engeland

10 Juni 2011 - 02 Januari 2013

Project in Vancouver

16 April 2011 - 27 April 2011

Een fotografie reis met Sawadee

01 April 2006 - 25 April 2006

Bianca in Japan

Landen bezocht: